2016. június 19., vasárnap

Sziasztok!
Itt vagyok. Nagyon régen nem írtam. Nemcsak blogot, semmit sem. Hiányzik, úgy hogy itt vagyok. Sok minden történt velem az utóbbi időben, úgy érzem jól vagyok. Úgy érzem megtaláltam magam, haladok az utamon, gyorsan, most már nagyon gyorsan.
A gyerekeim felnőttek, lassan kirepülnek, egyre több időm van foglalkozni magammal.
Az alkotás az egyik legfontosabb az életemben, nagyon sokat ad nekem, sok örömet, sikerélményt, szépséget, új érzéseket. Az ékszerkészítés mellett, textilképeket is elkezdtem készíteni, amit imádok csinálni, formák, színek, fonalak, gyöngyök, textúrák, csipkék, és még ki tudja mi minden...és táskákat is varrok.
Az írás most háttérbe került, de megint jönni fog, érzem.
Kérlek írjatok véleményt, sokat számít nekem.
Itt van egy pár táska ami már készen van, de ma is varrok gyönyörűeket, amint meglesznek fotózóm és mutatom nektek!

Látogassatok el a facebook oldalamra is: www.facebook.com/madebyedith


Az alábbiak gazdára várnak, nézzétek:



Ezek baglyosak, kislányoknak, de játékos felnőtteknek is!





Ez egy katicabogaras! :)



Emez pedig egy gyönyörű rózsás, már gazdára talált!




                                                                    Az örök Párizs!




Itt meg a babosak!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése